cis_avdor cis_avdor
פתרון הקלטות וניטור שיחות לחדר ישיבות
Avdor CIS Crystal Quality
ספק
אבדור סי.איי.איי
cis_avdor cis_avdor

פתרון הקלטות וניטור שיחות לחדר ישיבות

Avdor CIS Crystal Quality
ספק
אבדור סי.איי.איי

פתרון ההקלטה Crystal Quality לחדר ישיבות עד גודל 30 מטר מרובע. פתרון חדשני, אמין ועשיר להקלטת שיחות ומסכים

14,500.00 

שימו לב:

  • המחירים אינם כוללים מע"מ
  • המחיר כולל התקנה
  • על הלקוח לספק נקודת רשת ולאשר הכנסת שרת
+ -

מידע נוסף

משלוח חינם בהזמנה מעל 300 ₪ מאותו ספק
אספקה עד 14 ימי עסקים
12 חודשי אחריות
תיאור המוצר

מערכת Crystal Quality של חברת CIS, הינה מערכת הקלטה וניהול איכות עובדים
המאופיינת ביכולות גבוהות כולל התקנה ידידותית ביותר, המובילה לאמינות גבוהה ולעלויות
שרות נמוכות. המערכת מאפשרת ניטור והקלטה של ערוצי שמע ומסכים בכמות של 4-512 
ערוצים בשרת יחיד ואלפי הקלטות במספר שרתים משולבים. המערכת מבצעת גיבוי של כל
המידע הנדרש לכיוון מערכת הגיבוי הקיימת אצל הלקוח ביניהם גם מערך אחסון דיסקים.

למערכת CQ יכולות הקלטה על קווים נכנסים, שלוחות אנלוגיות, דיגיטליות ושלוחות IP בשרת
אחד. מערכת ההקלטה תתחיל את ההקלטה בלחיצה על גבי טלפון ועידה וסיום בלחיצה נוספת.
ניתן להעביר את קבצי ההקלטה למייל חיצוני.

השירות כולל:

  • CP960 + Adaptor יחידת הקלטה מרכזית לחדר ישיבות עד 3 מטר
    המכשיר מגיעי עם 2 מיקרופונים חוטיים או אלחוטיים
  • HUB 1005 -מפצל הקלטה
  • שרת הקלטות PC +WIN10   
  • רישיון הקלטה כולל ממשק אכסון וניהול בעברית (ממשק דפדפן)
  • התקנה והדרכה כולל תיעוד מערכת
  • המחירים כוללים תיעוד מלא של המערכת והדרכה למשתמשים באתר ביום ההתקנה
  • כולל 12 חודשי אחריות
  • המחיר כולל התקנה
  • הלקוח יספק נקודת רשת ותאשר הכנסת שרת ההקלטה לרשת המחשבים לצרכי תחקור וניהול ההקלטות
  • לאחר הזמנה, תתקיים שיחה בין הספק ללקוח, לצורך אפיון סופי בהתאם לצורכי הלקוח

 

מפרט טכני
מפרט טכני

מערכת Crystal Quality של חברת CIS, הינה מערכת הקלטה וניהול איכות עובדים
המאופיינת ביכולות גבוהות כולל התקנה ידידותית ביותר, המובילה לאמינות גבוהה ולעלויות
שרות נמוכות. המערכת מאפשרת ניטור והקלטה של ערוצי שמע ומסכים בכמות של 4-512
ערוצים בשרת יחיד ואלפי הקלטות במספר שרתים משולבים. המערכת מבצעת גיבוי של כל
המידע הנדרש לכיוון מערכת הגיבוי הקיימת אצל הלקוח ביניהם גם מערך אחסון דיסקים.

למערכת CQ יכולות הקלטה על קווים נכנסים, שלוחות אנלוגיות, דיגיטליות ושלוחות IP בשרת אחד.

 תוכנות עיקריות:

  • מסך זמן אמת בעברית, לניהול איכות העובדים והאזנה כולל צפייה במסך הנציג
  • תמיכה מלאה בשילוב הקלטת מסכי נציגים בסנכרון מלא עם הקלטות שמע
  • ניהול איכות העובדים באמצעות טופסי משוב לצורך מתן ציון לאיכות השיחה
  • ממשק לחיבור מערכות חיצוניות כגון CRM ( Microsoft ,Sales force ועוד )
  • עמידה בתקן PCI כולל הצפנה Secure web based  +מעקב אחר מנהלי ומשתמשי מערכת
  • תמיכה באלפי ערוצי שיחה ומסכים כולל שרת VM
  • ממשק WEB למשתמשי ומנהלי המערכת

אופציה לממשק מאובטח לעבודה של משתמשי ומנהלי המערכת HTTPS.

ניהול הקלטות דרך ממשק גרפי ידידותי בעברית מלאה. השרת שומר מקומית הקלטות כאשר נפח
השמירה מחושב על פי 6MB לשעת הקלטה. בזמנים שנקבעים בהגדרה מתבצע גיבוי למידע למערך
הגיבויים של הלקוח, ניתן לבצע גיבוי ל 3 מיקומים שונים במקביל.

מערכת ההקלטה תאפשר להקליט שיחות של הפעילות בזמן אמת. בפתרון ההקלטה המוצע קיימת
יכולת לסמן הקלטות עם הערות, לקבוע ניקוד ידני להקלטה, ולהפיק דוחות סטטיסטיים על ההקלטות
כמו משכי שיחות בפילוח על פי נציג, כמויות וכו'. מעבר לכך קיים תוסף אופציונאלי למערכת ציונים
מלאה, מערכת זו מאפשרת למנהלים לבנות מערך מקיף של שאלות ותשובות בתצורות שונות ושל
פרמטרים שנדרשים לבחינה. בזמן האזנה המנהל ממלא את השאלון והמערכת תפיק ציון לנציג.

 

המערכת תשמור את השיחות עם אפשרות לחיפוש מהיר באמצעות מפתחות חיפוש לאיתור מהיר של שיחה מוקלטת.

  1. חיפוש שיחה על-פי נתונים הבאים:

    • טלפון לקוח
    • תאריך ושעת שיחה, שלוחת נציג
    • המערכת כוללת יכולות חיפוש מתקדם תוך סינון מרבי לקבלת התוצאה המדויקת ביותר
      גם בחיפוש על פי קריטריונים נרחבים.

  2. נגן הקלטות הכולל מתן סימוני הערות בתוך השיחה. ממשק הניהול כולל נגן מובנה לשמיעת
    הקלטות אודיו בשילוב מודול להקלטת מסך הנציג, הנגן מאפשר תיוג עם תיאור של נקודות שונות.

  3. בהקלטה מאפשר גזירת קטע ושמירתו כמוצג בתמונה. כל זאת ללא פגיעה ושינוי בקובץ ההקלטה
    המקורי. ניתן לשמור את השיחות בקובץ ולהעביר שיחות מוקלטות למחשב ו/או במייל. המערכת
    מאפשרת להעתיק הקלטות מלאות למחשב המנהל ולצרף זאת כקובץ למשלוח, גישה להקלטות
    והוספת מידע מתאפשרת גם דרך ה API של המערכת.זאת דרך ממשק לחיבור ממערכות חיצוניות כגון CRM.

  4. כלי פיתוח ה SDK שאנו מספקים מאפשר לתוכנה כגון CRM לתקשר מול שרת ההקלטות לשני הכיוונים.
    בזמן שיחה ה CRM יכול להעביר מידע עסקי משלים שיתווסף לנתוני ההקלטה עד 20 שדות, שגם ניתן
    אח"כ לחפש על פיהם, ניתן להעביר ל CRM  מידע על ההקלטה כולל קיצור דרך לשמיעת ההקלטה עם
    כפתור ב CRM ניתן להעביר את קובץ ההקלטה ל CRM הצמדתו לכרטיס הפנייה / כרטיס לקוח.
  1. בקרת איכות בזמן האזנה להקלטות ניתן לפתוח טופסי משוב ושאלונים לניקוד איכות ההקלטה.
    שאלונים אלו נבנים באמצעות כלי ה QA ומותאמים אישית לנושא (קמפיין). מנהל המבצע ממלא
    ניקוד לכל נושא בזמן האזנה לשיחה. בסיום המערכת מפיקה ציון משוקלל לנציג.
  1. המערכת כוללת דוחות סטטיסטיים מובנים.

 

 

מחיר:
פתרון הקלטות וניטור שיחות לחדר ישיבות